WWII og Vietnam  Airsoft Rollespill  

Vi driver med  Airsoft WW2 og Vietnam replika våpen og uniformer..

Forum

Post Reply
Forum Home > Forum Innformasjon > Tilbakemelding om siden

Frivillig
Member

Hei.

Fin side dette, men skulle kanskje ha uttrykt tidligere i forsideteksten at vi tar avstand fra nazismen og at vi ikke har noen som helst politiske motiv?

Bare noe jeg reflekterte over da jeg leste teksten.

Mvh

March 11, 2011 at 8:23 AM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Da har jeg lagt til det, og flyttet teksten nesten på toppen. :)

--

aka Heinrich Von Klinkhofen

March 11, 2011 at 9:10 AM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Da har jeg fått oppdatert websida til ny webbuilder standard. I samme omgang har designet blitt endret, da gamle ikke var ombyttbart. Kom gjerne med tilbakemeldinger.

Mobilutgaven er også oppdatert med samme design som webbrowser utgaven. Jeg har enda ikke fått dreisen på dette med ÆØÅ på norske alfabetet. Ser ut som forum motoren og noen andre plugin ikke helt skjønner dette enda.

Men.. prøver å gjøre så godt jeg kan på si. Selv om trafikken ikke er stor her lengre. Skal prøve å holde liv i denne sida utover. Bildelenker som er ødlagt på nyhetsdelen skal jeg prøve å reparer også. (kilden har blitt flyttet eller slettet)

Samt en ny side er lagt til, "Lover og Regler". Litt sånn for de utenforståerene.

--

April 17, 2015 at 5:19 AM Flag Quote & Reply

Per ?yvind
Administrator

Dette ble jo veldig mye bedre. =) Takk for at du fikser og ordner med denne siden =) 

--

Per Øyvind

Hadeland

April 19, 2015 at 6:07 PM Flag Quote & Reply

rick
Administrator

Dette ble mye bedre og takk for at du fikser og oppdaterer forumet.

--

Rick

April 20, 2015 at 8:00 AM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Til info ang Forumdelen. Denne plugin'en sliter med ÆØÅ. Men dette gjelder bare i brukernavnet og Topic teksten. I selve skrivedelen, så takler den ÆØÅ fint.

Så alle som lager nye poster, prøv å ungå ÆØÅ i tittelfeltet. Ellers skal det gå, bra ser det ut som.

--

May 22, 2015 at 8:17 AM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Nå som det er nytt år, folk henger mer på facebook, og andre foreningssider dukker opp.. Aktiviteten på denne sida har nær sagt stoppet opp. 3-7mnd mellom innlegg.

Skal denne sida fortsatt være operativ? Før det blir fornyet noe domene, webhotell etc.. så bare lurer jeg på hva som er tanken fremover...?

--

January 12, 2016 at 9:14 AM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Siden ingen har svaret enda, så spør jeg igjen... Er det liv laga for denne sida? Bruker over 1200kr året for dette, og om bare jeg skal bruke denne sida, så er det "kind of waste"  :)

--

January 22, 2016 at 2:06 AM Flag Quote & Reply

rick
Administrator

Godt spørsmål Roger. Vi har jo benyttet oss av dette forumet noen år nå, men kanskje mest for å se  bilder fra spill og slikt. Tendensen sån jeg ser det nå er at aktiviteten er spredd rundt på enda flere forskjellige platformer sån at den lille ativiteten vi har holdt gående her er blitt enda mindre. Litt synd er det da en del av oss ikke henger på de nye platformene på facebook. Til syvende og sist blir det vel opp til deg Roger om du gidder å drifte og bruke penger på dette her noe lenger.

--

Rick

February 11, 2016 at 12:55 PM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Ja det var synd at det ble slik. Å "vanne ut" miljøet på så mange plasser, gjør det veldig uoversiktig. Men sånn ble det. WW2 miljøet har aldri vært noe klubb, så folk er fritt frem til å lage og velge sine egne fora. Men er synd at eventyret endte slik... (.) Vi mister litt av AS WW2 miljøets gamle identitet.

Jeg er såpass gammel årgang at jeg fortsatt holder knapp på den uavhengigheten det er å holde egen webside. Selv om det ikke er "dagens" tech lengre. Vi får se hvordan dette går utover. Kommer fortsatt til å legge ut litt her på sida innemellom. Uavhengig av hvor mange som klikker innom.

--

February 12, 2016 at 9:39 AM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Har uansett skrapet sammen slik at vi domene og webplass ut 2016. Ellers ville websida være tapt i februar mnd, og domene være borte i mars.

Veldig synd at snart alt ligger på facebookplattforma, og i hånda på Mark Elliot Zuckerberg..

--

February 24, 2016 at 8:00 AM Flag Quote & Reply

Per ?yvind
Administrator

Hadde ikke fått med meg de siste innleggene her. Du sier det koster 1200kr å drifte siden. Dette hadde jeg ikke tenkt på McGregor. Det tar jeg med i neste spillavgift i Mai. Det blir ikke noe spesielt utlegg denne gangen slik som tidligere. Så jeg sier det slik att inntektene, etter at utgifter til felles bespisning er gjort opp, så vil resten gå til drift og vedlikehold av siden her. Siden er så viktig syntes jeg at det må vi bare gjøre det sånn. Så gjør vi det slik, i hvertfall på spill på Hadeland der det ikke går noe til leie av området, at en del går til deg sånn at du ikke får noen utgifter og muligens kan få den enda bedre og raskere. 

Når det gjelder bruken av siden her, så kan jeg selv bruke den mer aktivt. Ser at jeg ofte bruker airsoftguns.info. Skal heretter forsøke å bruke denne siden, og heller linke til tråder jeg legger ut her inne på airsoftguns.info. Tenker nå at jeg skal gjøre dette med tanke på påmeldingstråd til spillet i Mai. Facebook siden vår er en god del brukt, og det blir nok vanskelig å få folk vekk fra siden der og inn her. Men tenker at jeg selv kan bli mer aktiv her, og linke inne på facebook siden inn hit. Ny problemstilling her kom i dag, at facebook vil stenge sider der salg av alle type våpen, også airsoft våpen vil bli stengt. DVS der ordet i en anonse med ordet "gun" er til stede, vil siden stenges. Dette var i hvertfall sånn jeg forsto det. 

--

Per Øyvind

Hadeland

February 24, 2016 at 1:41 PM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Høres veldig bra ut Per Øyvind. Airsoftguns.info er fortsatt en greit sted å samles, men jeg tror at facebook har tatt over en del der også. Er veldig stille der om dagen. Og stort sett bare kjøp/salg som det er aktivitet på.

Og det med "gun" og auto steng på Facebook, er jo desverre nok ett bevis på hva som kan skje - om man baserer seg på kommersielle plasser. Jeg er nok ganske sikker på at mer slike problemer vil dukke opp i fremtiden... i takt med hva som skjer i samfunnet.

--

February 25, 2016 at 2:51 AM Flag Quote & Reply

Per ?yvind
Administrator

Tenker vi får prøve å bruke begge deler. Men skal bli flinkere til å være mer aktiv her inne =) 

--

Per Øyvind

Hadeland

February 25, 2016 at 3:55 PM Flag Quote & Reply

rick
Administrator

Bra insj Per Øyvind så vi fortsatt kan ha denne siden. vi får sette av litt penger av framtidige spillavgiftpenger.

--

Rick

February 26, 2016 at 8:50 AM Flag Quote & Reply

Huxy
Member

Denne siden kan absolutt brukes mer. Å donere deler av spillavgift er absolutt en lur ting! Jeg er mer enn villig nok til å betale litt ekstra på spill for å drifte denne.

--

9. Panzer Aufklärung

https://www.facebook.com/9pzauf

March 26, 2016 at 6:46 PM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Nå som nok ett år har gått, så lurer jeg på..........

Trenger vi mobilutgave av denne sida? (Sparer en del ved å kutte ut dette)

--

January 31, 2017 at 3:09 AM Flag Quote & Reply

rick
Administrator

Godt spørsmål da det er veldig liten aktivitet om dagen, bildedelen er vel viktigst å ta vare på.

--

Rick

January 31, 2017 at 10:24 AM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner

Da er mobilutgaven kuttet ut (fra mars-mnd), samt at websida blir endret litt fremover.......

Domene og webprogram er fornyet ett år til.... Så spørs det hva vi gjør. Om det bare skal være en bildeplass så begynner det å bli en veldig dyr bildeplass....Da bør vi kanskje se etter ett rent bilde-dele-webplass. Vil tro det er billigere enn å hoste ett egent domene og webhotel.

--

February 7, 2017 at 8:23 AM Flag Quote & Reply

McGregor
Site Owner
Hei. Anbefaler at folk hendvender seg til oss på facebook som forum og diskusjonsplattform. Søk opp gruppe WW2 Airsoft Rollespill.
--

July 24, 2018 at 5:19 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.